חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כסאות עמידים לגינה – שמירה מפני נזקי השמש והגשם

כסאות עמידים לגינה – ריהוט גן ובפרט כסאות לגינה, חשופים באופן קבוע לשמש, לגשם ולחות, שינויי טמפרטורה, אבק ולכלוך ואף מזיקים שונים.

אבל אם תקפידו על מספר כללים פשוטים, תוכלו להאריך את החיים של כסאות חוץ ולהנות מהם לשנים ארוכות ללא חשש:

 

4 טיפים פשוטים לשמירה על כסאות עמידים לגינה מפני נזקי השמש והגשם

אם אתם מתלבטים אם כדאי לרכוש כסאות גינה איכותיים,
ואם בכלל כדאי לשים ריהוט בגינה – בגלל חשש מפני פגעי מזג האוויר ותנאי החוץ – כדאי שתכירו את הכללים הפשוטים שיאפשרו לכם להנות מפריטי ריהוט גן מגוונים לתקופות ארוכות ללא חשש:

 

  1. מיקום – ציליה או גגון בתקופות של שימוש יומיומי יכולים לספק לכסאות גינה את ההגנה שהם זקוקים לה מפני חשיפה לשמש ישירה וכן מפני גשם מזדמן. הנחת כסאות על גבי משטח ריצוף, או דק ולא על אדמה או דשא, מסייעת למנוע חשיפה ממושכת למים, לכלוך ומזיקים.
  2. אחסון – אחסון רהיטי חוץ במחסן מוגן בתקופות של חוסר שימוש, וכן שימוש בכיסוי נגד גשם ושמש מאריך את חיי הריהוט ושומר עליו לטובת ימים נעימים יותר.
  3. איכות – כסאות עמידים לגינה מיוצרים מחומרי גלם משובחים, כמו עץ טיק, אלומיניום, ראטן משובח ועוד – המיועדים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, מזיקים, שמש ישירה וחשיפה למים.
    לכן הם מחזיקים מעמד לזמן רב הרבה יותר, גם בתנאי חוץ ממושכים.
    גם אם אתם רוכשים כסאות גן מעץ וראטן, שימו לב שיש להם בסיס אלומיניום – חומר גלם עמיד בפני קורוזיה, לחות ומים וכן אינו מתחמם בשמש, אינו פגיע בפני מזיקים ולכן נחשב אידיאלי לבסיס של ריהוט גן איכותי ועמיד.
  4. ניקיון ותחזוקה – רהיטים איכותיים כמעט שלא צריכים תחזוקה, אך רצוי לבדוק אחת לתקופה אם כדאי לחדש את הצבע והגימור שמגן על הכסאות מפני שמש ומים. גם שמירה על ניקיון ברמה סבירה מסייעת להאריך את חיי הריהוט.

 

חברת גרין ריהוט גן מציעה כסאות עמידים לגינה ומגוון רחב של ריהוט גן בעיצובים יוקרתיים ואיכותיים מטובי היצרנים בעולם – פריטי ריהוט המיוצרים בקפידה מחומרי גלם משובחים, עמידים במיוחד לתנאי חוץ.

היכנסו לקטלוג או לסניף הקרוב לביתכם!
מומלץ לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של גרין ריהוט גן

שווה להיות חברי מועדון!

רק חברי מועדון נהנים ממחירים מיוחדים והנחות שוות!

ההרשמה בחינם וללא התחייבות!

כסאות עמידים לגינה - גרין

הודיעו לי כאשר כסאות עמידים לגינה – שמירה מפני נזקי השמש והגשם חוזר למלאי

התחילו צ'ט
1
דברו איתנו כאן
היי,
איך אנחנו יכולים לעזור?