שטיח חוץ יוקרתי מתנה! 🎁 במידה 230/160 ס"מ או בקוטר 180 ס"מ
בקנייה החל מ-4,990₪ ובכפוף לתקנון* (בהקשת הקופון: SPRING)
Green Logo Original Color
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כולם יושבים בראש השולחן

חברת GREEN מציעה מגוון מערכות ריהוט גן עגולות ומפוארות במחירי סוף עונה
חברת GREEN, המובילה בישראל את תחום ריהוט ועיצוב הגן, מציעה להתחדש במערכת ריהוט גן עגולה , כך שלא יהיה בן משפחה אחד שירגיש מקופח , כולן ישבו בראש שולחן.
ניתן למצוא מספר מערכות במבחר חומרים אלומיניום , ראטן ועץ לדוגמא: מערכת VIKING עשויה מעץ ג'רה הכוללת שולחן בקוטר 180 ס"מ או 220 ס"מ

במרכז השולחן מובנית צלחת שירות מסתובבת, כך שניתן להניח את כל המזון על צלחת השירות וכל אחד יכול להגיע בקלות וביעילות ללא צורך בקריאות "תעביר לי את המלח בבקשה".
מערכת EVORA , קלאסית ואלגנטית (מצ"ב תמונה) עשויה מאלומיניום , שולחן בקוטר 150 ס"מ בשילוב כסאות עם בד סלינג, מערכת פרקטית ונוחה ואינה דורשת טיפול.
בנוסף, חברת GREEN מציעה מספר טיפים לטיפול נכון שיעזרו לשמור על רהיטי גן העשויים מעץ

  • מומלץ לשמן את העץ אחת לרבעון ואף יותר אם הריהוט ממוקם בפינה החשופה שעות רבות לשמש – וזאת בכדי שהעץ לא שנה את צבעו לאפרפר.
  • גם אם עברו חודשים או שנים מאז נרכשו הפריטים – ליטוש השולחן והכיסאות וצביעתם בשמן המתאים לעץ, יעניקו לפריטי הריהוט מראה חדש.

חברת GREEN מתמחה למעלה מ-20 שנה בתחום ריהוט החוץ ובמוצרים משלימים לעיצוב המרפסת והגן. החברה מציעה קולקציה רחבה של מוצרים בעיצובים חדשניים העמידים בפני החוץ.
רשת חנויות GREEN מונה כיום 7 סניפים בפריסה ארצית: חיפה (שד' ההסתדרות 202, מפרץ חיפה), נתניה (רח' בני גאון 9 , פולג סנטר), רחובות (רח' המלך חסן 11, ביל"ו סנטר, רחובות), פתח תקווה (בן ציון גליס 18) , ירושלים (התעשייה 8 א.ת. תלפיות), אשדוד (ברקת 10,עד הלום)  באר שבע (רח' דרך חברון פ. הנגרים)

שווה להיות חברי מועדון!

רק חברי מועדון נהנים ממחירים מיוחדים והנחות שוות!

ההרשמה בחינם וללא התחייבות!

Seven

הודיעו לי כאשר כולם יושבים בראש השולחן חוזר למלאי

התחילו צ'ט
1
דברו איתנו כאן
היי,
איך אנחנו יכולים לעזור?