שטיח חוץ יוקרתי מתנה! 🎁 במידה 230/160 ס"מ או בקוטר 180 ס"מ
בקנייה החל מ-4,990₪ ובכפוף לתקנון* (בהזנת קוד הקופון: SPRING)
Green Logo Original Color
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים מערכת ישיבה לגינה ?

בחירת מערכת ישיבה לגינה

כאשר אנו רוצים לרכוש מערכת ישיבה לגינה אנו חייבים לקחת כמה משתנים בחשבון כמו למשל ההתאמה של הרהיטים לעיצוב הגינה והבית, אך חשוב מכך הוא העמידות של אותם רהיטים.
אותם רהיטים יעמדו בתנאי חוץ כל ימות השנה ולכן עליהם להיות עמידים בפני פגעי מזג האוויר השונים כמו גשם, שמש ועוד.
ישנם לא מעט סוגים של מערכות ישיבה לגינה שהיצרניות החלו לייצר בשנים האחרונות במטרה להחליף את רהיטי הפלסטיק שהיו נפוצים בגינות וחצרות הבתים
שהיו מאוד עמידים בפני פגעי מזג האוויר, אך האספקט העיצובי שלהם, לא היה ברמה גבוהה ולכן יוצרו רהיטים מחומרי גלם אחרים.

 

מערכת ישיבה ראטן לגינה

הראטן הינו חומר סינטטי (ובשמו המקצועי רסינה) ממנו מייצרים מערכות ישיבה לגינה שהפך למאוד פופולרי במחוזותינו בעיקר תודות לנראות היוקרתית של הרהיטים.
החיסרון של הראטן הוא שאינו עמיד בפני פגעי שמש ולכן מומלץ מאוד למקם אותו תחת מקום מוצל או לכסות את הרהיטים כאשר אינם נמצאים בשימוש.

 

מערכת ישיבה לגינה אלומיניום

אין ספק שהבחירה המושלמת בתור מערכת ישיבה לגינה הם רהיטי אלומיניום. האלומיניום הוא חומר גלם חזק ועמיד מאוד שיהווה פתרון עבור כל הנזקים שעלולים לגרום פגעי מזג האוויר.
האלומיניום אינו זקוק לתחזוקה שוטפת והוא יכול להשתלב בצורה מיטבית עם חומרי גלם אחרים כמו זכוכית או עץ וכמובן שהוא נחשב ליוקרתי מאוד בהיבט העיצובי ויכול להתאים לכל סגנון עיצובי אותו בחרנו עבור הבית או החצר – כפרי, קלאסי או מודרני.

 

מערכת ישיבה לגינה עץ לגינה

רהיטים העשויים עץ כמובן נחשבים ליוקרתיים מאוד ונותנים תחושת חמימות לבית או לגינה בה נשים אותם אך יש לקחת מספר דברים בחשבון.
קודם כל עלינו לוודא כי העץ עבר טיפול נגד פגעי מזיקים ופגעי מזג האוויר וכמובן שיהיה עלינו לדאוג לתחזוקה של רהיטי העץ כמו למשל למרוח עליהם שמן אחת למספר שנים, לכסות אותם בגשם ועוד.

 

אנחנו בגרין ריהוט גן מתמחים בהתאמת רהיטים לגינה שלכם כאשר אנו לוקחים בחשבון לא רק את סגנון העיצוב של הבית אלא אילו רהיטים יתאימו באופן ספציפי לגינה, למרפסת או הפרגולה שלכם.

שווה להיות חברי מועדון!

רק חברי מועדון נהנים ממחירים מיוחדים והנחות שוות!

ההרשמה בחינם וללא התחייבות!

איך בוחרים מערכת ישיבה לגינה

הודיעו לי כאשר איך בוחרים מערכת ישיבה לגינה ? חוזר למלאי

התחילו צ'ט
1
דברו איתנו כאן
היי,
איך אנחנו יכולים לעזור?